Jocuri pe televizor !

În timp ce stăteam la coadă la un mall împreuna cu iubita mea (mall pe dracu. Un magazin cu tot felul de chinezării.), arunc o privire peste femeia din faţa noastră şi simt cum pupilele încep să mi se dilate. Mâinile încep să îmi transpire aşa că las coşul jos şi merg până la raionul de lângă casă.

Un gamepad! Adică o chestie dintr-aia cu multe butoane pe care apăsai atunci când te jucai pe televizor. Bine, asta e cu USB ca să o poţi băga în cur la laptop.
Parcă toate jocurile copilăriei mi-au trecut prin fata ochilor aşa că nu am putut sa îl las acolo...singur.
Mă intorc 180 de grade şi merg ţopăind înapoi la Andreea pe numele ei.
" Eu mă joc pe ăsta iar tu pe tastatura. Conectam monitorul la laptop şi ne jucăm ! Vrei? "
Şi aşa a început nebunia.
Timp de 8 ore nu am ştiut ce e aia lumina zilei. Mai făceam o pauza de ţigară, dus la baie şi atât! Am încercat toate joculeţele posibile. (Mario, Mario Kart, Mortal Kombat, Street Fighter, Fantastic Four, Tom şi Jerry, etc).
Iar de mâine începe altă tură doar că mai cumpărăm un gamepad, să avem amandoi şi ne luăm jocuri ceva mai bune.( Obscure , Batman , etc). În plus ne-am promis că o să strângem nişte bani şi ne cumpărăm un playstation 2.
Ce să mai ... am prins febra jocurilor. 
Voi vă jucaţi?
P.S. Data viitoare postez primul capitol din nuvela "Mă numesc Felix ". În funcţie de feedback o să le postez si pe celelalte pe rând.

  1. yeeeeeeeeeeeeeeeee in sfarsitttttttttttttttttttttttt ma numesc felixxxxxxxxxxxxxxxxxxx :X

    RăspundețiȘtergere

Postare mai nouă

Postare mai veche

Un produs Blogger.

Followers

Popular Posts